טופס זה מולא באופן חלקי בעבר.
האם תרצה/י להמשיך מהנקודה בה הפסקת?
כן לא
נקודות לדוגמא: מגיע לפעילות באופן עצמאי. מביע את צרכיו, העדפותיו ורצונותיו, נייד ועובר בין מנחים במרחב. מנסה לבצע פעולות )כגון: שירותי, ניקיון אישי( בעצמו ופונה לעזרה מתאימה במידת הצורך. מצליח לחזור לפעילות לאחר פעולות טיפול עצמי.
נקודות לדוגמא: מגלה עניין בפעילות קבוצתית עם בני גילו ומתמיד בה. מעוניין בקשר עם חברים, נמנע/מבלה עם חברים בני גילו במהלך יום הלימודים, בשעות אחר הצהריים, יוצר קשרים חברתיים ושמור עליהם, משתתף בפעילות במתנ"ס או/ו בתנועת נוער, פועל ברשתות החברתיות, שומר על המרחב האישי ומרחב הזולת. מקשיב, משתתף ויוזם שיח בעיתוי ובמינון מתאים. מפרש מצבים חברתיים ומגיב אליהם בהתאם למקובל. מייצג את רצונותיו העדפותיו בקבוצה. מפגין פתיחות לדעות/אמירות שונות משלו, מתפשר, מגלה יכולת ויתור, מתמודד עם הפסד, ניצחון.
נקודות לדוגמא: בוחר פעילות ופועל באופן מושכל ומותאם בסביבה/פעילות בלתי מובנית. נמנע מסיכון ומסוכנות. פותר בעיות תוך הפעלת שיקול דעת. מגלה גמישות בהתנהלות מול מצבים חדשים ושינויים בלתי צפויים. פועל בהתאם לכללים והנחיות בהתאם לפעילות. נענה להנחיה ולהכוונה. מגלה עניין בתחומים שונים משתתף בחוגי העשרה ועניין כמו מוסיקה, ספורט וכד'
נקודות לדוגמא: מפיק למידה מסביבות/ פעילויות שונות. פותר בעיות תוך הפעלת שיקול דעת. נמנע מסיכון ומסוכנות. מגלה גמישות בהתנהלות מול מצבים חדשים ושינויים בלתי צפויים. פועל בהתאם לכללים והנחיות בהתאם לפעילות. נענה להנחיה ולהכוונה. מצטרף ומשתלב בפעילות. יוצר אינטראקציות בהתאם לפעילות.
נקודות לדוגמא: מתפקד באופן עצמאי מעריך את הזמן הנדרש לפעילות ומנהל אותו ביעילות. מתפקד באופן מאורגן ושיטתי ומבצע משימות ברצף ובהתמדה מתחילתה ועד סיומה. מתמודד עם קשיים באופן עצמאי/ מבקש עזרה/ נמנע מביצוע המשימה. מבצע בקרה ומשוב עצמי